vineri, 2 mai 2014

INGERII DE LANGA MINE



 Ati fost'nainte de veni,doi sori
Si-n trup uman voi v-ati ascuns lucirea
Ati venit cum vin doar ingerii uneori
Din ceruri'nalte sa va impliniti menirea.

Ati fost copii,miracole si ras,
V-am ocrotit mereu atenta,somnul,
Si n-am stiut macar in vis
Ca pentru mine v-a trimis chiar Domnul.

Cand ati crescut,vi s-a marit lumina
Iar viata mea de soare s-a umplut
De parca era a raiului gradina
Si drumul nostru tainic a-nceput.

Acum ma duceti voi de mana catre stele
Asa cum va duceam cand mici erati,
Aveti pe umeri aripi usurele
Cu mine-n brate catre cer zburati.

In inima o fericire dulce,
De acolo dintre stele se revarsa
M-au dus doi ingeri cu iubire
Pe drumul lung ce duce ACASA!




Cu drag,mama

13 comentarii:

  1. Multumesc din suflet Lya ! Tatal Ceresc Suprem, dizolva la greu atasamentele mele si asta m-a speriat putin, mi-a creat o stare de gol , de disconfort ,de tensiune pana ce am inteles cat sunt de atasata de iluzie, de relatiile cu oamenii,cu animalele,iar dizolvarea lor creeaza aceasta stare pe care o simt. Am realizat in sfarsit ca este OK sa simt acest gol,ca este de bine,ca numai eliberand vechiul, las lumina sa patrunda si sa creez relatii adevarate de iubire,in pace si armonie.Doamne cat este de bine ca te-am intrebat ce inseamna dizolvarea atasamentelor! Sper din tot sufletul ca si tu sa simti cum se instaleaza siguranta de sine prin dizolvarea acestor atasamente. Multumesc,multumesc,infinit!Cu iubire! Paula.

    RăspundețiȘtergere
  2. Paula,traiasca libertatea si fie se avem toti parte de ea...liberi si conectatii in acelasi timp...Noi facem ce putem,suntem pe mana sigura a Sinelui superior..Te imbratisez din inima,Paula,si cine stie poate ne vom intalni intr-o zi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Paula,trimite-mi adresa de email ,poate pe seara mai conversam..pa

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba poezie :D
    TE IUBIM MAMA :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Lya,cu tehnologia nu stau foarte bine,am un email de serviciu,nu mi-am creat unul personal,insa sunt o fire foarte deschisa si putem conversa pe blogul tau, tot ce doresti . Asa poate ajutam si pe altii, care nu au ajuns inca la informatiile pe care cu ajutorul Sinelui Inalt, le detinem . Multumesc pentru intelegere! Paula.

    RăspundețiȘtergere
  6. SI EU VA IUBESC NESPUS,INGERII MEI!

    RăspundețiȘtergere
  7. superba poiezie draga lya felicitari asa imi iubesc si eu puii mei dragi si nu numai eu iubesc toti copii enorm de mult sa ai o zi minunata si tu esti un suflet minunat deosebit ,,,, mariana C

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc de aprecieri,Mariana ,cred ca am spus ceea ce simt toate mamele Pamantului acum!

    RăspundețiȘtergere
  9. Te salut Lya...cum a fost ziua de astazi, ? Namaste! Paula.

    RăspundețiȘtergere
  10. PAULA.LASA ADRESA DE EMAIL,SA VORBIM DACA VREI

    RăspundețiȘtergere
  11. Superba poezia ta draga Lya! Te imbratisez cu drag! :* <3

    RăspundețiȘtergere
  12. ce talentoasa esti soro!ro

    RăspundețiȘtergere
  13. Mersy,stii ca eu si muzele suntem pe felie!

    RăspundețiȘtergere