luni, 12 mai 2014

ZIUA LINISTII

Iata dupa tot zbuciumul a venit ziua linistii ,cand toate gandurile se astern usor ca fulgii de zapada in fosnet moale.E in sfarsit linistea mult cautata ,simti ca ai ajuns la capat de drum si toate intrebarile si-au gasit raspunsul.Jocul s-a incheiat,ceea ce aveam de facut in aceasta lume s-a sfarsit ,noi stam in pragul intrarii in fosta noastra casa.Cum privim tot ce a fost ,toate intamplarile prin care am trecut si care compuneau fosta noastra viata?Cu detasare,ca si cand ai privi un film care a fost interesant dar s-a sfarsit.Actorii isi sterg machiajul,isi schimba hainele si arunca perucile pe jos.Ceea ce fusese rolul vietii lor,timp de nenumarate vieti,in milenii de trai aici pe Terra e ajuns la final. A ramas doar frumusetea jocului si maiestria tuturor participantilor.Nu mai sunt pasiuni aprinse,am inteles ca totul a fost doar un joc pe scena lumii si acum din pragul casei noastre care ne asteapta asa cum o stiam,privim cu serenitate inapoi.Fara resentimente,fara nici un sentiment negativ,invaluiti in liniste ca intr-o manta ne luam aripile de la naftalina si zburam intr-un dans usor spre ultima destinatie:cerul.

4 comentarii:

  1. Si uite asa,am reusit cu succes sa citesc blogul tau. Toate gandurile de pace, ruxandra

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Lya, frumos spus dar esti sigura ca ai gasit raspunsul corect°°°,dupa mine ,toate raspunsurile se gasesc in interior,in suflet...esti sigura ca raspunsurile care le ai nu ti le a insuflat altcineva,prin manipulare si tu le iei de bune°°°Sti ca daca vrei sa ajungi la Dumnezeu nu ti trebuie nici un intermediar,ca poti lua legatura cu El si singura....ia intreaba te ...ai gasit singura raspunsurile °°°

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar nu am la ce te referi...am scris mai sus ca mi-am gasit linistea sufleteasca..ce era gresit in asta.?..daca ai citit la primele mele comentarii,la Familia celesta,am spus ca''INTRE OM SI DUMNEZEU ,NU SUNT INTERMEDIARI'',si cred cu tarie ca daca vreau sa vorbesc cu Creatorul imi va raspunde..tu ma combati cu propriile cuvinte...crezi ca eu nu am propriile semne dupa care ma iau,si am nevoie sa spuna cineva care-i drumul corect?Pai daca nu existau propriile semne,nu luam de bun nici ce spun altii,ca nu as fi crezut.Totul e in interior,depinde daca ai curajul sa te uiti acolo,daca nu e mai comod sa bagi capul in nisip ca tot ceea ce se intampla depaseste mintea limitata...Nu mai e mult,in curand se trage linia si cei cuprinsi de indoiala,vor pica sub ea..ce folos tot efortul daca vei fi repetent.?

      Ștergere
  3. Deci inca o problema rezolvata cu succes!Drum bun in lumina!

    RăspundețiȘtergere