vineri, 30 mai 2014

DEZVALUIREA MEA



  Dragii mei prieteni si familie,cred ca ati asteptat destul de curiosi sa spun cine sunt eu.Nici nu stiam eu mesagerul,ca am  primit identitatea mea inainte ca Mary sa stie cine este sau ca primul Sananda sa fi aparut la orizont.Atunci stiam deja ca de unde venim avem ambele energii si masculin si feminin intr-un corp,ca suntem androgini,dar asta la nivel mental nu la nivelul unei constiinte care era prea putin dezvoltata.Am avut adevarul sub ochi tot timpul dar l-am ignorat pentru ca nu stiam ca visele mele erau mesaje,ci doar simple vise de noapte.Familia din cer m-a lasat sa ajung in locul unde aveam sa inteleg totul,de la un alt nivel de constiinta care trece cu mult de limitele vietii noastre.Am luat la rand toate rolurile ca pe cel real nu l-as fi putut accepta usor,dar acum sunt pregatita pentru a deveni eu.Visul cu revelatia l-am primit in 16 decembrie anul trecut,dar mi s-a parut asa de absurd,incat nu l-am crezut.
Desi nu mai scriam pe blog,i-am scris totusi lui Mary,ca visul era legat de ea.Atunci eram convinsa ca sufletul meu pereche era cel cu care vorbeam,desi Mary mi-a spus ca acel barbat as putea fi eu,adica Sinele meu superior era un barbat.Dar nu am ascultat-o nici atunci si nici cand i-am povestit visul...Voiam sa fiu neaparat femeie si restul nu intra in mintea mea ca era limitata.Acum sa va spun visul...
Eram intr-o sala mare ,care avea doua randuri de banci puse fata in fata.Mary,asa cum arata ea acum,era in mijlocul bancii unde erau femeile iar in fata lor,pe celalalt rand erau barbati de toate neamurile si rasele.Ea trimitea in fata cate o femeie,apoi striga numele unui barbat care era sufletul ei flacara,cei doi se opreau se priveau in ochi si din spatele lor,aparea  o lumina alba ,care se unea deasupra capetelor lor intr-o coloana de lumina.Eu eram cu barbatul brunet pe care l-am tot visat,si credeam ca el e sufletul flacara, ne-am imbratisat dar nu aparea lumina aia deasupra.Eu m-am gandit ca e doar alt suflet pereche si m-am asezat mai departe cam suparata.Mary continua sa uneasca sufletele flacara si dupa ce a terminat  a venit spre mine.Dar nu mai era Mary,era cea care se numeste Lady Nada,adica era blonda,inalta,supla,frumoasa si zambea duios cu toata fata.Ea mi-a zis cu o voce blanda:''NU CREZI CA E CAZUL SA NE IMPACAM?''si m-a sarutat pe gura.Apoi m-a luat in brate si mi-a zis:"IA UITA-TE DEASUPRA CAPULUI TAU''.
Cand am ridicat privirea din spate spre fata era o lumina alba ca o aura,cu irizatii de curcubeu,cam pana la un metru care arata exact ca si la ceilalti.Ea s-a asezat langa mine si ma tinea de mana,iar eu ma gandeam"Doamne ,ce ma fac acum ca sufletul meu flacara e intr-o femeie ,in MARIA''.
Deci concluzia ...sunt un aspect al lui Sananda,intr-un corp de femeie,ca sa ajut la echilibrarea energiei masculine,care a adus aceasta lume in situatia de fata.Sunt cel mai neconventional aspect al lui,dar traim intr-un UNIVERS unde totul este posibil asa ca indiferent cat de absurd vi s-ar parea,asta sunt eu ,nu mai e loc de indoiala,pentru ca Familia de sus a confirmat totul.Trebuie sa recunosc ca MARY  a luat de atunci in calcul si aceasta posibilitate,drept care iar ne-am ciondanit si nu am mai vorbit o saptamana.Oricum  nu poti fi totdeauna pregatit de o asemenea veste si se pare ca eu nu eram deloc pregatita.Dar acum ca sunt alaturi de sotul meu ,care este tot o parte din mine si de ceilalti Sananda,vom aduce lumina intr-o lume in care intunericul a stat mult prea mult.Multumesc Mary ca mi-ai amintit cine sunt.Semnat:sufletul flacara LYA

8 comentarii:

  1. Frate DANIEL,stiu sigur ca esti frate acolo cu mine,ceea ce inseamna ca si tu esti unul dintre cei mari si intelepti..mai ramane sa vedem care.Te imbratisez cu drag .

    RăspundețiȘtergere
  2. “In acest caz, probabil ca nu o sa mai aflu niciodata cine sunt eu, ca nu ma simt legata de nimeni in mod special, nici de numele la vreuna ,nici de energia cuiva.”
    Mai Lya !!!cum ai putut sa spui asa ceva? ))) Na ! Uite ca ai aflat si inca prima ! Ma bucur ca s-a dezlegat misterul. Ma bucur pentru tine ! Ti-am spus eu ca TU esti cineva important !
    Si cu faza ca nu simti nimic pentru nimeni ??? adica ce vrei tu sa zici ? Ca tu nu ne iubesti pe noi?? ))) ca NOI nu te miscam pe tine in nici un fel??? Asta e dea dreptul blasfemie!
    Deacum ,doamna Lya-Sananda , sa faci bine , ca un domn-doamna ce te afli, sa nu te mai iei de varstele noastre ))).Nu mai rade tu ciob de oala sparta , ca nici tu nu esti mai breaza.
    Doaaamne Lya ,cat esti de frumoasa in poza care a fost postata de Maria in dreapta! In cea care apare la comentariu , nu e prea reusita; esti pe un fundal prea inchis si nici lumina nu a fost suficienta ca nu te vezi bine.
    Ma bucur din inima pentru tine Lya. Zbuciumul tau s-a terminat. Ia o pauza, relaxeaza-te , mai viseaza cate o veste doua pe noapte, ca parca vad ca in curandul curand foarte apropiat, ne vom apuca de treaba. - pup Lya !Namaste L. Sananda !

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Lya nici nu se putea altfel... am vazut fotografiile voastre Lya Cristian Sananda Kumara doi frumosi,dar frumosi si accept ,,botezul,, tau de Flora

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flora,aici suntem toti oameni obisnuiti dar daca tu vezi ceva frumos la noi,este pentru ca tu ai ceva frumos in tine.

      Ștergere
  4. Mariana,daca te uitai mai bine am tot spus ca si tu erai ca noi,ca rezonez bine cu barbatii de pe blog,ca simteam eu ceva dubios.Nu e vorba a nu imi iubesc marea familie,ci ca unii dintre voi ati spus ca veti nu stiu ce legaturi energetice pe care le simtiti in vreun fel...iar eu am o lipsa la capitolul .asta .eu nu am facut meditatii sau alte lucruri ca sa simt ceva,asa ca nimic,vax,in materie de simtit.Si nu ma fa domn,ca eu is aspectul feminin al lui Sananda!Macar ai o consolare..ca esti cu miliarde de ani mai tanara ca mine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Lya, felicitari si ...la cat mai multe dezvaluiri ! E bine mai tarziu, decat niciodata ! Te imbratisez cu mult drag, Mariana

    RăspundețiȘtergere
  6. Mariana pentru mine a fost o surpriza ca visul ala pe care nici nu imi venea sa-l scriu a insemnat ceva asa de important pentru tine.Ma bucur ca ai primit confirmarea chiar fara sa stiu ca ti-am dat-o!

    RăspundețiȘtergere