marți, 3 iunie 2014

A FI SAU A NU FI EU

Am sa scriu pentru cei care si-au aflat adevarata identitate divina,acelor care s-au pomenit peste noapte fiinte divine cu puteri nemarginite.Cand esti un simplu om,un oarecare si afli de la o zi al alta ca esti o farama dintr-o fiinta pe care poate o venerai inainte sau pe care o venereaza o lume intreaga ,numai o minte foarte deschisa si lipsita de prejudecati sau programari,o minte libera te poate face sa accepti asta ca pe un adevar.Constiinta ta intra in conflict cu mintea limitata..oare chiar sunt eu,acela?oare nu e vreo greseala vreo confuzie,ca doar eu nu conduc nimic aici...cum  pot eu conduce undeva o lume,o galaxie sau un intreg Univers??Intrebarile mintii umane trag in jos constiinta care stie ,fara putinta de tagada ca acela esti adevaratul TU.Te-ai trezit dimineata doar un om obisnuit si te culci seara ca mantuitorul unei lumi,care nici nu stie de existenta ta. Acesta este intr-adevar un salt urias in constiinta ta ,in devenirea ta ca fiinta divina.Ce faci cu adevarul acesta,cum il integrezi in viata ta cotidiana,cum il spui familiei sau celui de langa tine?De cand accepti ca tu,un nimeni oarecare esti fiinta aceea atat de mareata ai incontinuu de dat examene ale devenirii tale.Nu are cine sa iti ajute in lungul drum spre fiinta superioara EU.Esti singur si nu ai pe cine sa intrebi cum se face.Trebuie sa gasesti singur calea care duce la rezultatul asteptat.Uneori esti singurul care crede in adevarul tau,iar cei care nu vor crede  vor incerca sa te traga in jos,sa iti arate ca te inseli si mintea ta nu mai judeca corect.Te poti pierde daca lasi pe altul sa iti spuna ce sa crezi despre tine.Si pe langa asta tu,acest om banal trebuie sa incepi sa traiesti,sa simti si sa rationezi ca fiinta mareata care se ascunde in trupul tau supus  varstei sau bolii.Zi dupa zi ,ai de asimilat noi si noi  lucruri  care le afli despre cine esti tu cu adevarat,despre ce poti tu cu adevarat.Nu mai conteaza nimic din ce ai crezut despre tine ca esti,fiinta aceasta va muri incet si din ea in toata maretia va iesi EUL real,cel care esti.Suntem deschizatori de drumuri,noi asa de mici sau neimportanti cum le parem celor din jur.Nu de la cei care ne conduc va veni salvarea lor,ci de la noi cei ascunsi asa de bine intre ei ca nu ne-ar fi descoperit nici intr-o mie de ani,daca nu am fi iesit singuri din randuri.Avem fiecare zi din noua noastra viata la dispozitie ca sa fim CEI CARE SUNTEM CU ADEVARAT.

3 comentarii:

  1. Lya foarte frumos si la obiect articolul tau ,nu vreau sa par nustiu cum dar eu chiar cred si stiu ca sunt ceea ce sunt un aspect alMamei Maria simi-am luat rolul in serios chiar cu mult inainte de a-mi afla identitatea celesta ptru ca o simteam o aveam in mine a trebuit doar sa iasa la suprafata si sa stii ca familia mea a acceptat de prima dta si au aprobat ,sotul fiind si el aspect al Arhanghelului Rafael ,baiatul il simt ca facand parte tot din fam Celesta si mi-a zis mami numai cate confirmari ai avut pina acum ,de asemeni fata care si Vindeca si ea este un aspect a primit in vis ca este aspect al Lady Roena si eu am visat unde o voce imi spunea ,, Rowna si Rafael , si da suntem deschizatori de derumuri,, sa ai o noapte minunata si plina de vise ,, cumult drag va iubesc ...Lady Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Lady Maria,despre tine stiam dar despre ceilalti nu ai prea zis nimic..pai e vremea sa scrie si ei niste salutari Familiei,nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  3. DA lYA AI DREPTATE NUMAI CA INCA NU SI-AU FCUT CONT SOTUL ESTE MAI TIMID DESI CITESTE TOT CAP COADA ,BAIATUL E PLECAT IAR DIN TARA ,IAR FATA CU SERVICIUL SI INTRE DRUMURI TOTI SUNT FOARTE PRINSI EU CE MAI INTRU TOT PRINTRE PICTURI,MANCARE ,CURATENIE CALCAT,SPALAT ,dARIO ETC,, VOR SCRIE SI EI DALYA A MAI SCRIS UNEORI,,, PUICI SIMULTA MULTA IUBIRE DRAGA MEA lADY MARIA

    RăspundețiȘtergere