sâmbătă, 21 iunie 2014

VOCEA TACERII

 VOCEA TACERII
ascult cu inima batandu-mi in tample 
cum curge incet in lume tacerea 
cum spatiul si timpul cu tine se umple 
cum dispare dinlauntru-mi durerea

singuratatea e un joc care doare
strabati solitar vesnicia
nu te intrebi daca drumul acesta
iti va reda inapoi maretia

la capat ar trebui sa fie iubirea
la capat ar trebui sa fi tu
si te stiu ,esti mereu langa mine
pacat ca mereu am zis''nu''

acum mi-a ramas o ultima carte
in acest joc numit prea pompos''viata''
sa privesc in ochi vesnicia 
sa ne vedem in sfarsit fata-n fata

stiu ca tu speri ca voi fi langa tine
in noptea albastra a mari-naltari
tu ma atragi  de pe drumuri straine
pentru ca tu mai mereu crezi in mine

nu am nimic de oferit la final 
nu am gasit aici fericire
 aduc pentru tine  ultimul  dar
o inima plina ochi de iubire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu