vineri, 4 aprilie 2014

ANGELIC HUMAN RACE

Am inceput sa scriu acest blog pentru cei ca mine,rasa angelica pierduta pe Terra.Acest mesaj se vrea ca o sticla aruncata pe mare,in speranta ca undeva il va citi cineva si se va regasi.Cei care se simt straini in lume straina ,complet neintelesi,neintegrati,cu alte valori spirituale si morale decat lumea adormita de langa ei,vor intelege perfect despre ce vorbesc.Nu e nimeni care sa ne deschida usa intelegerii,acest lucru trebuie sa-l facem singuri,prin propriile noastre puteri,sa ne ajutam unii pe altii in drumul nostru spre trezire si lumina.Eu am fost ajutata la randul meu sa inteleg si acum dau aceasta intelegere mai departe.Voi scrie numai din experienta mea personala,nu voi copia experienta sau trairile altora,nu voi traduce texte elaborate scrise de altii ca mine.Nu am nevoie,pentru ca asemeni lor,eu am propria sursa de informatii de dincolo de valul iluziei ,in care am incredere pentru ca lucrurile care mi le-au spus,s-au verificat in timp,sau le-au aflat si altii din sursele lor.Daca rolul meu este sa-i luminez pe altii,prefer sa le spun ceea ce stiu sigur,fara sa apelez la imaginatia altora.Fac acest lucru si in viata reala,la cei care rezoneaza cu mine si accepta ca nu detin ei adevarul absolut.Sa intelegeti un lucru:nici eu nu detin tot adevarul!!!Fiecare avem acces doar la particele mici si eu voi spune partea la care am acces.Numai punand parte langa parte,vom avea mozaicul complet al realitatii.Dar asta va dura ceva timp,iar noi avem toata eternitatea la indemana...

2 comentarii:

  1. Poate,draga mea ,acesta si este scopul acestui minunat site ,de a aduce la unitate "toate aceste mici particele" .Numai cei real interesati de EVOLUTIA NOASTRA CA UMANI VOR CITI SI INTELEGE PARTICELELE PENTRU A REALIZA INTREGUL. NAMASTE !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare are un strop de lumina si de adevar,impreuna vom fi un ocean de lumina si un adevar complet.

    RăspundețiȘtergere