vineri, 11 aprilie 2014

EU ,TU,NOI-O SINGURA FIINTA




Ideea de separare este conditia existentiala a dimensiunii de tip 3,ca asta in care am trait noi si in care continua sa se creada a fi,marea majoritate a oamenilor.Fara aceasta conditie nu am fi putut vorbi astazi de existenta in iluzie.Inca de la nastere am suferit o prima separatie,de corpul mamei.Noua fiinta care eram,simtea ea singura totul pe pielea ei si incepea sa se conviga ca e separata de ceilalti.Aceasta disfunctionalitate perpetuata ca adevar de-a lungul intregii vieti atinge forme aberante .La ce ma refer cand spun asta?Pai la intreaga societate umana.Separati pe sexe,pe popoare,pe criterii de culoare a pielii,de religie,de trepte sociale ,pe orice fel de criterii rasa umana este acum mai dezbinata ca oricand.Aceste aberatii au fost incurajate sau provocate intentionat de cei care conduc si manipuleaza lumea de la inceputuri pe temeiul''DIVIDE ET IMPERA'',adica dezbina si stapaneste.Uitati-va in jur,in chiar propriile vieti.Cea mai urata forma de dezbinare care a fost incurajata,loveste exact la temelia societatii...cea intre barbati si femei.La inceputul existentei societatii umane,femeia era cea care conducea societatea si se credea superioara barbatului.Apoi barbatul a rasturnat matriarhatul si a ajuns el sa se creada superior femeii,macar pe hartie,pentru ca in realitate lucrurile nu stau tocmai asa[cei insurati stiu despre ce vorbesc!]De ce mi se pare cea mai absurda situatie?Pai barbatul este Principiul divin masculin,femeia Principiul divin feminin si impreuna formeaza acea unitate divina esenta a tot ce este.Sau mai simplu spus sa zicem ca barbatul este jumatatea dreapta a corpului iar femeia jumatatea stanga si aceste doua jumatati se lupte intre ele pentru suprematie.Va inchipuiti absurdul situatiei..partea dreapta mai puternica bate partea stanga,sau se bate cu ea pe mancare,sau se cearta si ponegreste partea stanga!In marea noastra nebunie nu vedem ca suntem acelasi corp!Si va inchipuiti cum arata acest corp energetic comun,daca cele doua parti se lupta una cu alta..ametit ,slab,fara vlaga,cu o parte aproape paralizata,dandu-si singur palme peste gura sau cu parul zmuls pe jumatate de cap.Recunoasteti ca vazand o asemenea fiinta nu am sti daca sa ne crucim,sau sa radem cu lacrimi[varianta cu sa plangem de mila nu merge ca doar ne-o facem singuri].Astia suntem noi,asa aratam noi ca cupluri energetice ,de tot rasul.Si energia care am pune-o ca sa ne luptam intre noi,care sex e superior altuia am folosi-o mai bine ca sa conlucram intre noi pentru binele comun,pentru cresterea noastra ,pentru evolutia noastra spre ceea ce suntem:o singura fiinta compusa din doua energii.Spunem ca ne iubim,dar nu facem decat sa adunam avantaje pentru partea de energie care suntem,sub paravanul cuvintelor frumoase.Spunem ca suntem egali in cuplu,dar nu facem decat sa ne manipulam pentru obtinerea de avantaje individuale.Spunem ca suntem un singur trup,dar unul dintre noi ,cand celalat nu este atent,alearga dupa placeri cine stie pe unde.Sub paravanul familiei,se ascunde aceeasi lupta surda pentru al domina pe celalalt.Fiti sinceri,cati va recunoasteti in aceasta descriere??Mai toti,nu?Printre care cel dintai sunt eu...Aceasta dezbinare care loveste insasi baza societatii umane a fost cel mai mlt incurajata,pentru ca daca lovesti baza,intrweaga constructie va fi ubreda.Asa luptandu-ne intre noi,nu avem timp sa mai observam frumusetea fara de cusur a celuia langa care ne ducem viata.Nu apucam sa mai vedem ce comori de iubire inca neoferita se ascund in sufletul lui.Murim tristi si nefericiti,convinsi ca nu am cunoscut iubirea aceea adevarata,iasa cum am visat-o noi,si poate acea mare iubire a fost mereu alaturi dar nu i-am dat voie sa infloreasca...Suntem aici pentru a pune capat aceste stari de lucruri,suntem aici pentru a arata ca in calea iubirii adevarate nu se va mai pune nimeni niciodata.Asta e lupta noastra a tuturor,care sa inlocuiasca sterila lupta din cuplu pentru a demonstra ca unul e mai bun dacat celalalt.Ne revine sarcina ca,fiecare in casa lui,in familia lui sa incepem sa ne cunoastem cu adevarat,sa ne sprijinim reciproc si sa facem din dragostea noastra o cetate,unde nici un fel de influenta din afara sa nu poata intra!

2 comentarii:

  1. ai mare dreptate ,draga particica din mine,nu exista separare si nu exista doi in realitate,exista doar UNUL,UNA,INTREGUL, IUBIREA,DAR....intai si intai trebuie sa te descoperi pe tine,sa te iubesti pe tine insuti si pentru ca simti atata iubire in tine,simti nevoia sa o daruiesti celorlalti,care de fapt sunt tot tu,parti din tine,atunci si numai atunci unul devine unul,si incepi schimbarea lumi ,pt ca lumea este in tine si cand in tine este pace,echilibru ,unitate si iubire neconditionata,vei cauta ca si in exterior sa creezi ceea ce ai in interior,si vei vedea doar parti din tine,din divinitate reflectate in lume,vei vedea doar ingeri.
    ma iubesc si te iubesc,vali

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi se spune ca exact ''ce dai aia primesti''asa ca intrucat mi-ai trimis iubire,iti trimit acelasi lucru inapoi,dar insutit..Iubire am destula ,e gratis cu altele stau mai rau..timpul banii dar si pe acestea le impart cand e nevoie.Ca si eu am primit la randul meu cand am avut nevoie.Sper sa gasim drumul spre inima noastra si spre inima celui de langa noi...Teoretic suna foarte bine,acum sa vedem cum stam cu practica!

    RăspundețiȘtergere