miercuri, 16 aprilie 2014

EU SI SINELE MEU




Eu si Sinele meu ne plimbam intr-o zi pe strada si stateam ca de obicei de vorba adica ne ciondaneam..Tocmai treceam pe langa un restaurant si se simtea un miros de friptura de te tragea de nas,drept care ii spun Eului meu mai mare si mai destept:
eu-Auzi,ce-ar fi sa intram aici,ca miroase asa de bine,comand si eu o friptura,ce  zici?
EU-Dar carnea nu e buna pentru corpul tau,contine o gramada de substante otravitoare,ca sa nu mai vorbim de vibratiile joase emanate de animalul omorat,are si colesterol,faci tensiune,te ingrasi...
eu- Bine,bine,mi-ai mai spus asta,esti ca o moara stricata.Dar un vin ceva acolo?
EU-Ce vorbesti pai alcoolul ar trebui desfiintat si metoda de obtinere uitata de oameni,e o adevarata otrava,nu stii ce rau ii face ficatului...
eu-Hoo,opreste-te ca am inteles,nu mai vreau vin.Dar macar un suc...
EU-Ce suc,ai innebunit ,pai ala e otrava curata are acelesi componente ca si soricioica si ce de conservanti ca ai putea imbalsama toti mortii din cimitir pe o mie de ani si iti inchide glanda pineala si legatura cu CREATORUL...
eu-Bine ,bine,nu ma mai omora inainte sa ma omoare sucurile alea.Ma gindesc ca o cafea nu strica,e doar vegetala..
EU-Ce prostii iti mai trec prin cap,pai aia iti distruge sistemul nervos mai repede ca virusul SIDA sistemul imunitar!
eu-Ia auzi bre,dar ce prapastios esti,na ca mi-ai taiat tot cheful,mai bine  nu mai luam nimic,o sa iau un covrig dar sa nu mai zici ceva ca nu te mai scot din casa o luna!
Rontai din covrigul cam tare cu  convingere,ca sa-i fac pe plac Sinelui meu nazuros si ma uit pe strada.
eu-Ia uite la ala ,tocmai a iesit din restaurant si e manga,ha,ha,ha,ia uite cum masoara strada de la o margine la alta!
EU-Pai nu ai vrut si tu sa intri in restaurantul ala,sa bei vin?De ce razi acum?De unde stii ce necaz l-a manat pe fratele tau sa isi innece amarul in vin?Ce e de ras la un om aflat in suferinta?
eu-Ai dreptate,nu stiu ce sa zic,poate are necazuri.Dar uite si tu la aia ce vopsita-i ,zici ca-i o sorcova,iar fusta abia acopera dosul...rusine,sa umble asa pe strada...
EU-Pai ai uitat ca si tu ai fost tanara si aveai fusta tot asa de scurta si scandalizai pe toata lumea!
Ce sa zic ,avea dreptate !Merg fara sa mai indraznesc sa mai zic ceva.O batrana cu un carucior imi taie calea mai sa ma dea jos.
eu-Da ia uita-te pe unde mergi ,cucoana zic incet iar in gand''o cauta moartea pe acasa iar ea umbla pe strada''...
EU-Cum poti sa fi asa de neomenoasa,doar puteai sa fi mai atenta!Nu vezi ca are ochelari ca niste borcane?Nu mai vede mai nimic.Si tu nu o sa ajungi batrana intr-o zi,poate mult mai batrana?Cum te-ai simti sa gandesca cineva asa despre tine,se poate asa ceva,ia te uita  ce rautate...si tot asa in vreme ce eul meu mic si spasit nu mai zice nimic,,sta si primeste dojana fara sa carteasca...
Cati va recunosteti in imaginea de mai sus?Din pacate cei mai multi inca gandesc asa si isi innabusa glasul constiintei cu mare pricepere,pentru ca eul  mai mic sta tantos si crede ca le stie pe toate...
Sa ne punem eul marunt la colt ca pe un copil rasfatat si sa lasam fiinta superiora care nici nu judeca,nici nu condamna sa duca fiinta care suntem pe drumul spre Acasa.Altfel eul mic,ne va condamna la alte vieti de durere prin cine stie ce lumi intunecoase...

6 comentarii:

  1. Lya,zici bine ce zici,dar asta e valabil doar la cei treziti care si dau seama ca au un SINE SUPERIOR,cu care se pot sfatui,care ai ajuta sa se schimbe...dar ce netreziti nu si pun astfel de intrebari,pentru ca nu si dau seama ca este cineva care i poate opri sa faca lucruri necugetate..ei,.nu stiu ca ceva sau cineva din interiorul lor ai poate ajuta....dupa mine lucrul cel mai greu e sa ti dai seama ca ai un un SINE SUPERIOR decat cum sa te razboiesti cu el...dupa ce l ai descoperit incepi partea cu razboiul dintre E ul mare si e ul mic...dar aia e ..partea a doua...L Samuel

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii ce-mi spune angelicul meu sot?''Tu ii poti ajuta doar pe cei ce se ajuta singuri''adica pe aceia care vor sa faca un pas inainte,care vor sa deschida macar un pic ochii.In restul, eul mic a castigat de mult batalia...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam grea e treaba cu ajutatul singur..dar ai dreptate...SINELE SUPERIOR il gasesti tocmai atunci cind esti singur...cind imprejurul tau nu mai e nimeni cu care poti sa vorbesti te pui si vorbesti cu SINELE SUPERIOR fara sa ti dai seama...atunci se face iluminarea....atunci se iese din iluzie..speram sa o faca cat mai multi....L SAMUEL

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca vorbesti cu tine insuti,acum mai tre''sa si aplici ce-ti spune..nu stiu de-a lungul vietii cu cine stateam de vorba,abia de un an stiu ca pe langa sinele meu,mai am si sufletul flacara care-mi sta in coaste si mai rau ca mine...eu sunt mai ingaduitoare cu greselile mele,dar el este intransigent,nu ma lasa sa sar peste nici una,despica in patru fiecare gand...Asa ca pana esti doar tu cu tine,e mai usor,dupa ce iei legatura cu ceilalti,te-ai ars!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu capu.n jos si gandul dus...De toata lumea stand ascuns....Cu suflet greu si-mpovarat....Cu pas greoi si leganat....Caut ceva ,dar nu gasesc...Dar nici ce caut nu ghicesc....Ma simt un nor intunecat....Ma simt ca cerul innorat...Posomorat si abatut....Caut ceva ce am pierdut...Dar ,vai ,ce-o fi acel ceva,ce simt miscand in mintea mea°°°Un EU...dar pot fi doi,posomorati cu pasi greoi°°°°°Nu, cel din mintea mea ,e zambitor si bland...Si mi spune n soapta chiar razand....Suntem acelasi EU,mai frate.....UN eu greoi si-ntunecat,si un EU frumos si luminat....Te am asteptat demult straine ....demult,sa te intorci la mine....Sa fim veseli , sa zburdam...Si de necazuri sa uitam...In clipa aceea m am trezit....Era de fapt ce mi am dorit...Sa zburd, sa rad, sa fiu voios....Sa fiu usor si luminos....Si un moment am asteptat....Si cerul tot sa luminat...Si norul greu s-a imprastiat.....Razand si radiind mereu...Imbratisam chiar propriul EU....si am plecat plutind usor....cu Sinele Superior....LSamuel

    RăspundețiȘtergere
  6. Faina poezia,mai poti scrie cand te loveste inspiratia in moalele capului!!

    RăspundețiȘtergere