marți, 15 aprilie 2014

COPILUL INGER DIN NOI


Am uitat de mult sa fim copii...Am uitat de mult jocul si zilele fara griji.Am uitat de prietenii de joaca,pierduti undeva in trecut.Am uitat sa radem fara nici un motiv si sa fim fericiti ca existam.Am uitat sa alergam liberi pe carari,prin baltoace,sa fim prieteni cu gazele si florile.Am uitat de mult sa fim lberi ca vantul ce ne alinta prin par.Am uitat gustul simplu al poamelor culese la margine de drum pe care le stergeam cu mana si era de ajuns..Am uitat de mult sa radem din toata inima,sa iertam din toata inima..Si cel mai rau,este ca am uitat sa iubim din toata inima.Copilul inger din noi plange si astazi neauzit.Uitate sunt toate bucuriile adevarate ale vietii!.Azi impovarati de griji,pierduti in intunericul lucrurilor care incep cu ''trebuie'' nu mai vedem nimic frumos in jur,doar lucruri la care am renuntat mult prea usor.A venit vremea sa redescoperim copilul inger din sufletul nostru,sa-l eliberam si sa-i dam voie sa zboare cu aripile nou descoperite.Nu credeti ca le aveti?Uitati-va pe umeri cu ochii copilului inger si le veti gasi.Am scris asta pentru cei care nu mai cred in miracole .Pentru mine miracolele vin in fiecare zi,daca cred in ele.Stimati copii ingeri,de azi s-a dat liber la miracole!Veniti sa luati,miracole mari si mici,miracole verzi si albastre,miracole diafane si rotunde,luati ,sunt pentru toti,cat puteti duce in bratele larg deschise!!

4 comentarii:

  1. O .....Doamne mai facut sa retraiesc amintiri din copilarie si mai tarzii ,adevarat spui am uitat asa de multe bucurii importante.Ma voi conecta si eu la miracolele mari si mici.Frumos ai scris Lya.Florentina

    RăspundețiȘtergere
  2. Florentina,ma bucur ca a mai ramas ceva in tine din copilul de alta data..conceptia mea este ca murim cand incetam sa mai fim copii!!

    RăspundețiȘtergere