marți, 22 aprilie 2014

PUTEREA DE A SPERA


 

Nu stiu cati citesc ceea ce scriem zilnic pe bloguri,o suta ,poate doua..Ce ii impinge pe oameni sa citeasca despre lucrurile astea?Intrebare cu mai multe raspunsuri.Poate se intreaba si ei de unde vin,poate stiu de unde vin dar vor sa vada daca mai sunt si altii ca ei,poate doar citesc si asa cred ca s-au trezit si sunt spirituali.Dar sa vedem daca e asa...Am scris deasupra despre puterea de a spera.De a spera ce?Ca vin extraterestrii cu toate bunatatile?Asta in cazurile cele mai fericite,dar cei mai multi nici macar nu cred ce scriem noi aici.Acesti indepartati alieni,oare nu vin sa ne cucereasca,sa ne ia ce avem?Si asa apare spaima de invazie,pe care guvernele lumii o pun in scena de milenii.Nu asta este esentialul,nu asta este lucrul la care sa va uitati.Utati-va la voi,nu la cer astaptand pomana celor de sus.Voi trebuie sa sperati ca lucrurile expuse aici ca teorii sunt adevarate,ca undeva va asteapta iubirea perfecta,tot ceea ce ati visat in clipele de reverie,tot ce credeti ca e prea bun ca sa fie real,asta este ceea ce trebuie sa sperati.Nu sa treceti peste randuri,inaltatoare sau cum or fi si sa va intoarceti in cusca stramta a indoielilor,in inchisoarea de fiecare zi''e prea frumos ca sa fie adevarat''.Dar de ce sa nu fie si adevarat daca e frumos,ce numai uratul trebuie sa existe?De ce sa nu sperati ca lumea aia pe care v-o doreste inima poate fi reala?Doar a spera nu costa nimic si nici nu doare.Doare mai  mult lipsa de speranta,lipsa  de orizont pentru noi si copiii nostrii.Cum sa creeem o noua lume,daca nu crede nimeni in ea?Sa cred eu si altii putini ,iar majoritatea sa astepte miracolul?Chiar Dumnezeu de as fi nu pot sa trec peste vointa celor multi care nici macar nu spera ca se poate schimba ceva,necum sa mai creada asta.Nu stiu din cei ce cititi pe aici care dintre voi s-a trezit intr-adevar.Daca mai e unul care crede intr-o lume frumoasa,unde sa fim toti egali in drepturi,fiecare sa fie pus in locul lui dupa competenta,sa aiba toti asigurat traiul de fiecare zi si conditii omenesti de trai,sa nu mai  existe saraci si bogati ,nici guverne doar pentru ele,atunci sa scrie mai jos.Vreu sa stiu cum vedeti voi lumea noua.Sa vedem cine are curajul sa inceapa.

12 comentarii:

  1. Da , cred din tot sufletul intr-o astfel de lume , mai mult , in ciuda aparentelor, ma incapatanez sa cred ca vom putea sa ne bucuram de mugurii ei , chiar si in aceasta existenta.Insa, nu cred ca va fi o lume primita in dar de undeva, va fi o lume pe care noi ne-o vom darui noua insine, cu ajutorul Celui de Sus.Ar fi multe de spus, dar imaginea zugravita de tine Lya,seamana asa mult cu lumea pe care o visez,incat mi-au dat lacrimile si cuvintele s-au blocat pe undeva:)..Cred in povestile cu final fericit,iubesc povestile cu final fericit si cred ca lumea noastra va fi o astfel de poveste..Toate cele bune tuturor! Cu drag,Daniela.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca crezi cu toata puterea in ceva si eu cred in acel ceva si convingem inca unul sa creada,atunci puterea de a face speranta sa devina fapt creste ,cu fiecare om in plus.Acum e vremea sa vorbim,inainte ca si cei putini care cred ,sa dea inapoi.Si in lumea reala,toate povestile au final fericit.Sa facem tot ce ne sta in putinta pentru a fi la fel si in aceasta.

      Ștergere
  2. Nu stiu daca trebuie sa ai curajul sa doresti o viata frumoasa? Nu cred ca de curaj este vorba!!!!!!!!!!mai degraba de inimi pline de Iubire de Lumina,este greu de crezut ca oamenii nu ar dori sa fie fericiti,nu ar dori sa se produca schimbari pe toata planeta,sa traiasca mai bine,dorind de la cele mai elementare ,necesitati,sa bei apa curate,sa mananci legume si fruc fara pesticide si tot felul de steroizi,sa respire aer curat.....sa te intelegi cu vecinii de casaI si,de tara,sa nu te mai fure TOTI ,de la facturi pana la cantar Cei care asteapta sa PICE din cer,sa astepte!!!!!!!!!!!!!!!ca au de asteptat..Eu cred inrt-o NOUA LUME si nu sunt asa tanara.. si SIGUR va venii.....pentru ca multi o doresc.Sunt multe aspiratii inalte la care putem tinde,dar pentru moment eu spun bun venit intr-o NOUA LUME ca toti suntem UNU.Florentina

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea,acest subiect l-am deschis in urma unei discutii cu cineva apropiat si de aici am dedus ca si pentru a spera in ceva mai bun ai nevoie de puterea interioara.Pentru atat de multi si speranta e doar o ..speranta.Ma intreb cati gandesc asa,pentru ca eu mai cunosc destui.Cu o floare nu se face primavara si nu stiu daca putem crea o noua lume cu o mana de oameni...Ce e de facut?Doar noi vorbim cu cei pe care ii cunoastem,la nivelul lor de intelegere si acceptare despre o viata mai buna in care pentru inceput,trebuie sa creada,dar inainte de toate NOI trebuie sa credem in ea,ca si cand ar fi in fata ochilor nostrii.Sunt sigura ca ,pentru aceia dintre noi care suntem vestitorii noii lumi se vor deschide alte cai ,noi portite ca sa ne facem auziti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Subscriu în totalitate la cele comentate şi prezentate de tine Lya Casiopeea şi deasemeni de Daniela şi Florentina. Am convingerea că vom învinge în această luptă care o purtăm în primul rând cu noi înşine şi vom avea satisfacţia că reuşim să creăm Raiul pe Pământ. Trebuie numai să mai insistăm! Laurenţiu.

    RăspundețiȘtergere
  5. EU CRED si ca mine draga Lya mai sunt, eu am intilnit asemenea persoane care au speranta, care cred intr-o lume mai buna mai toleranta ,intr-o lume unde sa domneasca IUBIREA ,INTELEGEREA, dar ce e deoi cei facut ce trebuie sa facem noi cei treziti acum noi trebuie sa lucram la un nivel mai mare ,vorba ta ce sa asteptam mam gindit sa ne organizam in grupuri sa ne intilnim sa venimcu ideii si sa le punemin practica , ce faci tu aici si de asemenea Maria este minunat mai mult decit minunat si uite lam uitat pe Cristi si pe draga de Mira ,dar citi intra pe aceste bloguri si citi inteleg ca daca nu o ei cu inceputul mare lucrunu prea inteleg multi ,,cum percep eu lucrurile cumle vad eu zic ca merg spre bine ,,, chiar daca e mult de lucru dar daca staruim si suntem consecventi in a darui tot timpul LUMINA SI IUBIRE vom culege si Roadele ,, cumult drag sa veti o zi minunata,,, Mariana C

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mariana,eu am deja familia pe aceeasi doaga cu mine,apoi prietenii copiilor pe care mereu ii intreb ce li se mai intampla si mereu povesti,mai am prieteni pe care i-am ajutat sa-si deschida mintea,deci am in jur un grup..ce astept eu sunt usile care se vor deschide pentru a face ceva la o scara mult mai mare..ceea ce fac acum mi se pare prea putin,dar asta a fost dorinta Familiei,sa incep de undeva...daca se vor deschide alte cai,voi fi pregatita..nu ma tem sa vorbesc in fata unei multimi de oameni ca asta face parte din natura mea.Cred ca tot ceea ce ma retine la ajutorul dat altora numai in acest mod,este faptul ca inca mai avem cate un colt de penumbra in noi,cate o indoiala,daca nu am eu,poate au altii care citesc,asa ca mergem momentan cu acest sistem.

      Ștergere
  6. Cu lupta cu defectele si archonii personali,avem de furca!Restul ar merge mai bine daca am face curatenie drastica in noi.Nu zic ca este usor,dar nici sa dam inapoi pentru ca este greu,nu este o solutie!Timpul zboara repede,trebuie sa punem odata temeliile noii lumi,asa ca la treaba.Cum am scris pe blog la Mary,mesajul celor de dincolo este ca suntem sustinuti si ca totul este bine cu evolutia noastra.Sper ca sustinerea sa fie cat mai mare,pentru ca am planuri devastatoare pentru sistem!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur mult ca esti asa bataioasa ne asemanam mult in multe privinte cred ca nu e intimplator ca ne-am gasit aici pe blog la Maria si asa este si eu fac curatenie tot timpul in ,,mine,, si de dat inapoi nici vorba tot inainte ca mergem bine si eu la fel ca si tine am toata familia trezita si un grup mare de foarte multi prieteni cu care inpartasim din exoerientele fiecaruia ,,,, cu drag zi buna in LUMINA Mariana C

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur pentru tine,altii fac asta singuri,fiecare cum si-a ales..acum ori niciodata,sa facem saltul in constiinta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Esti o entitate fff luminoasa, citesc cu multa placere ce postezi, parca imi citesc propriile ganduri....
    Oricum, parerea mea e ca totul depinde de noi insine, este numai munca interioara sustinuta sa ne regasim maretia, sa ne/o acceptam si sa fim capabili sa ajutam astfel si pe altii sa si/o regaseasca. E greu sa vezi pe cel de langa tine cazand, e greu sa faci totul sa/l ridici si e si mai greu sa accepti ca el nu doreste acest lucru....Si totusi e atat de fascinant sa traiesti in aceasta perioada....

    RăspundețiȘtergere
  10. Of Doamne ,m-ai facut sa ma simt un bec,dupa primul rand!Daca te regasesti in ce scriu inseamna ca si tu ai idee despre cine esti.Daca mai scrii pe aici,nu-ti spui si tu numele?Poate mai conversam ca sa vedem ce si cum,dar te anunt de dinainte;daca am zi de ras,atunci o sa dau atata lumina ca s-ar putea sa nu mai nevoie de becuri prin casa si faci si tu o economie in vreme de criza!Astept un semnal luminos cand ai timp!Cu drag centrala electrica![daca nu ai simtul umorului asa devreme,citeste mai tarziu]...pa

    RăspundețiȘtergere