marți, 8 aprilie 2014

ILUZIA,ULTIMUL PRAG

Noi credem ca tot ceea ce percepem prin prisma celor cinci simturi fizice este cat se poate de real,pentru ca nu avem cum sa percepem  o alta realitate.Aceasta  realitate este e fapt o conventie la nivel de spirit,o creatie a mintilor noastre,asa cum si noi suntem creatia altei minti pe care o numim de obicei Dumnezeu.Va puteti imagina ca noi suntem doar energii,ganduri,visuri ale Cretorului?Cu siguranta asta este foarte dificil de inteles sau acceptat.Cum sa fiu eu un gand ,cand simt durerea,vad lumina soarelui,gust din mancare sau aud vantul  printre pomi?M-am gandit ca astea sunt doar niste impresii  cand am citit undeva povestea unei fetite nascute paralizata,oarba,surda si muta.Ce era in mintea ei,cum percepea ea realitatea sau orice din ceea ce exista in jur,daca nu avea nici o portita spre lumea asta?Deci pentru ea,desi mama ei o vedea,ii dadea sa manance sau o spala,lumea aceasta in care statea corpul ei nu exista.Totusi,pentru ca si ea era un suflet,probabil ca ea traia la alte niveluri de constiinta,la care noi nu avem acces deocamdata.Deci pentru ea,lumea cum o cunoastem noi este o iluzie.Si daca noi nu am pastra aparenta aceste  iiluzii,ea s-ar spulbera pe loc si ne-am trezi in corpul real.Cand am intebat si eu pe ai mei,daca pot sa-mi concentrez energia sa ajung in mine insami,ei mi-au spus ca eu consum energia ca sa fiu aici si ca in clipa in care nu mai vreau sa fiu aceasta realitate se va spulbera si voi deveni eu.Asa ca ,daca se tot spune ca noi creem aceasta iluzie,asa este,consumam energii mari ca sa o mentinem exact asa si daca  nu ne place,putem folosi aceeasi energie sa o schimbam.Iluzia este ultimul prag pe care il avem de sarit ca sa ne regasim pe noi insine.Si cand te uiti imprejur si pare totul atat de real,e foarte dificil sa crezi a de fapt tot ceea ce vezi este doar o imagine din mintea ta supraumana.Ramane la latitudinea fiecaruia unghiul de unde priveste toate lucrurile acestea si daca vrea sa se trezeasca la realitate sau se tine cu toate puterile de ceva care de fapt,nu exista...

2 comentarii:

  1. Buna ziua! As avea o intrebare pentru dvs.;Am o prietena care da clar semne ca s-a trezit si are si simptome de transformare a corpului . Nu are vreme si nici nu s-a gandit vreodata sa caute pe internet despre ceia ce gandeste sau crede ea. Eu i-am povestit cate ceva dar ea spune ca ;" Nu am timp de net;eu cred in Dumnezeu si pt. ca sunt un om corect si cinstit nu o sa ma lase, are el grija de tot. Ce trebuie sa fie , va fi ". E un om corect si cinstit si nici nu e nevoie sa ii ceri ajutor ; e de ajuns sa povestesti despre problema ta..Este un om minunat. A avut multe probleme urate de-a lungul vietii; Acum e bine , a reusit sa se ridice din genunchi cum s-ar zice, dar... in acele timpuri , si-a gasit o alinare in fumat. Acum ..de cate ori a incercat sa se lase... face ce face si iar fumeaza. Constientizeaza si ii pare rau ; si iar se lasa si....tot asa. Cum as putea sa o ajut? "Evenimentul" si dupa aceia ascensuinea ?...ce va fi cu ea? Va multumesc . Tanta

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna scumpo..in primul rand ,prietenii nu ma iau cu dvs,e si cuvantul prea lung,ca sa-l mai folosim.Mie si copii imi spun pe nume,asa ca fa acelasi lucru.Nu stiu la ce simptome te referi,adica are viziuni,sau vede ingeri sa altele de acelasi gen??Ei ,asta nu e un semn ca este o fiinta trezita ,ca doar ni ci nu vrea sa se informeze despre ce se intampla cu ea.Probabil ca tu esti cea care o informezi,ca ii e mai usor sa auda decat sa citeasca.Ca se lasa in grija lui Dumnezeu este un lucru intelept si care ar trebui sa-l facem cu totii .Faptul ca a gasit o alinare,cum crede ea ,in fumat arata a ea nici macar nu se iubeste pe sine,deci nu va putea iubi cu adevarat pe nimeni,pentru ca acei treziti nu isi distrug corpul cu droguri.Cel mai urat lucru la tigari[,in afara de faptul ca fara ele fumatorul devine foarte nervos si ii varsa nervii pe cei din jur.].este ca au in compozitie ceva care va inchide glanda pineala dupa un timp.Cunosc insa tineri care,desi fumeaza au cel de-al treilea ochi deschis,dar asta nu ii face treziti sau dornici macar sa o faca..mai curand nu le pasa.Ea e femeie,si am avut prietene care s-au lasat de pe o zi pe alta,ca noi avem ceva mai multa vointa decat ei,deci cu toata vointa inainte.Dependeta de orice arata o problema sufleteasca nerezolvata,o rana care nu se inchide si multa neincredere in sine.Nu poti da lumina altora,daca la tine in suflet mai ai colturi de intuneric.Ea trebuie sa vrea,ea sa-si vindece ceea ce o face sa se urasca pe sine si sa se distruga zilnic.Noi nu putem face asta in locul lor,oricat ne-ar fi de dragi si spun asta din experienta ca si sotul meu e in aceeasi situatie.Ce va fi cu ea va fi alegerea ei,nu o poti impinge la deal daca ea tipa ca vrea la vale,tu doar de tine esti responsabila si de nimeni altcineva.Noi am fost toti in acelasi punct,dar am ascensionat prin forte proprii ,nu ni s-a dat mai mult decat la restul dar am fost perseverenti si acum am ajuns in acest punct .Deci,ea alege,dar alegerea ei o va duce pe un drum tare departe de noi..Mai scrie daca mai ai ceva de intrebat...pa.

    RăspundețiȘtergere