vineri, 4 aprilie 2014

DESPRE ASCENSIUNE

Toate lumea vorbeste despre ascensiunea planetara si personala.A curs multa cerneala din toate partile,de la multi autori care au incercat sa explice macar termenul ca prin procesul in sine abia trecem.Traim intr-un Univers de energie ,nu de materie cum am fost invatati le scoala.Si materia insasi este doar energie condensata de campuri magnetice sau electrice.Se vehiculeaza ideea ca fiecare particula din Univers are informatia intregului si asta o spune fizica noastra cea mai avansata.Din asta rezulta ca este o singura constiinta care contine intregul.Caracteristica principala a energiei este frecventa de vibratie.Si aici s-au facut imparteli in toate modurile.Sa luam strict planeta Terra..Se pare ca orice planta are si ea o constiinta ce are si ea o frecventa.Planeta asta a coborat nivelurile de constiinta de la cea initiala, la cea 3d,adica densitatea 3 de constiinta in care ne-m trezit noi cand ne-am nascut.Constiinta 3d presupune o serie de limitari pe care le-am ales constient ..separatia de Sursa a tot ce este,iluzia ca noi suntem separati unii de altii,ca suntem numai corpuri fizice cu viata limitata,ca exista moarte unde nu mai stim nimic,ca tot ceea ce traim este real prin consensul nostru,al tuturor.Altfel,aceasta experienta nu ar fi fost concludenta.Vibratia dimensiunii 3 ne-a permis sa traim cele mai variate experiente..am fost si buni,am fost si rai,am fost si sus ,am fost si jos.Dar am stagnat prea mult in aceste vibratii joase,iar cum singura constanta a Universului este schimbarea,am venit aici sa mutam planeta cu tot cu oameni pe un plan superior de vibratie.Pentru ca e vremea sa evolueze...Iar urmatorul plan era planul vibrational 4d prin care planeta a trecut ceva mai repede,pentru ca ea vrea o vibratie superioara dualitatii in care am trait,adica 5d si mai sus.Acest proces se numeste ascensiune.Am citit multe despre ea cum ar trebui sa se simta un plan 4d sau 5d.Era vorba de o deblocare totala a constiintei,de revenirea din uitare,de folosirea puterilor considerate acum paranormale,dar de fapt cat se poate de normale.Cand am trecut in planul 4d,am constatat ca si ceilalti ca nu se intampla nimic din toate cate s-au spus..nu levitam,nu putem folosi mintea sa mutam obicte,telepatia in afara de aia spontana e doar un vis,realitatea e tot cum o stiam iar de autovindecare,nici vorba desi multi am fi avut mare nevoie de ea.Care a fost mai stabil in pareri,mai echilibrat si-a zis''bine,poate trebuie sa mai evoluam''.Care astepta miracole,a recazut in vechea depresie si a zis''era prea frumos sa fie adevarat''si s-a culcat la loc.Trecerea prin 4d a fost facuta,acum urma 5d.Si iar asteapta miracole,iar accesul la puterile supraumane,iar atatea asteptari si iar dezamagirea:totul pare cum era,noi suntem tot aia care ne luptam cu greutatile ,cu bolile si cu societatea care vrea sa ne distruga.Chiar asa,ati crezut ca trecerea dintr-o vibratie in alta e un salt brusc?Pai cine ar fi rezistat fizic si psihic la atatea energii superioare fara sa fie deteriorat?Daca am vazut ca pe dinafara nu se vede nimic,am cerut si eu lamuriri de la cei ramasi in cealalta parte a valului.Si am aflat ca trecerea se face lin,ca si cand vreai sa degradezi o culoare,sa obtii o nuanta foarte deschisa..tot adaugi alb ,putin cate putin sa nu se vada diferita dare pe panza si la sfarsit ai obtinut ceva aproape de alb.Asa merge treaba,totul se face lin,pentru ca acest corp sa poata rezista unei constiinte care se tot mareste,ca altfel s-ar distruge.De aceea nu se vede in afara prea multa schimbare,pentru ca ea se face incet,cu efort ca sa putem trece toti in starea de fericire a lumilor superioare.Si vom trece,de asta suntem azi aici,doar sa ne tinem inima sus si speranta intacta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu