miercuri, 23 aprilie 2014

VREMEA SCADENTEI


 
Pentru cei ca noi ,a venit vremea scadentei,vremea cand culegem roadele a tot ce am gandit sau facut de-a lungul timpului.Acum este vremea recoltei a ceea ce am semanat in toate lucrurile din viata noastra.Pentru noi,viata  asa cum o stiam are acum un sfarsit si dincolo de acest prag ,o noua viata ne asteapta,viata in realitate si lumina.Totul este ajuns la capat,platile karmice,relatiile sociale de orice tip,relatiile la nivel de suflete si orice altceva ce ne incatuseaza aici...Pentru a ne intoarce in noi insine,trebuie sa taiem legaturile ce ne mai tin atasati de anumite persoane,care pana mai ieri erau centrul Universului nostru:parinti,soti,copiii nostri ,frati,prieteni.Nu putem sa ajungem sa fim noi insine,daca mai avem corzi legate de ceilalti care sa ne franeze zborul.Nu putem lasa nimic in viata noastra care nu se aliniaza cu sinele nostru real,cu ceea ce suntem sau ce avem de facut.Nimanui nu o sa-i fie usor,legaturile sunt trainice si par indestructibile..Va trebui sa ne luptam cu noi insine ca sa ne reuseasca.Un lucru stiu sigur:atata vreme cat ne tinem de cei adormiti dintre noi,nu va veni nimeni sa ne spuna:"Hai Acasa,pentru tine jocul s-a incheiat".Noi ne vom tine departe de ceea ce ne dorim cu atata putere:raintalnirea cu ai nostri.Toti spera ca va veni Evenimentul si nu va mai fi nevoie sa renunte la nimic sau la nimeni,dar acel lucru poate dura mult timp,niciunul nu stie cat,iar noi,tot mai instrainati,tot mai singuri nu vom apartine niciunei lumi.E alegerea noastra daca credem in adevarul nostru sau daca ne mai scaldam in noroaiele lumii asa cum este acum.

2 comentarii:

  1. Draga Lya
    Portretele tale m-au inspirat mai precis al Arhanghelului Ariel nu atat ce am vazut cat ce am simtit, valuri de energii au inceput sa se roteasca in capul meu apoi in abdomenul meu si apoi de jur imprejurul meu dar nu stiam de la care portret sau de unde vine.
    Apoi mi-am amintit ca Ariel este ingerul scorpionilor, apoi am intrebat si mereu imi venea in minte ca da este energia arhanghelului Ariel, puternica si dulce si calda...
    Nu stiu sa pun aceasta caldura si vitalitate in cuvinte sa ti-o transmit si sa-ti multumesc dar iti doresc sa ai parte de ceea ce cauti si sa te bucuri de experienta ta aici... acum...
    Te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
  2. ,Mie imi place pur si simplu cum arata baiatul asta,nu stiu ce alte treburi mai am eu cu el in alta lume..e ceva in legatura cu identitatea mea,o legatura ..nu stiu care dar vin vestile,doar sa am rabdare...Stiu ca sa ocupa special de Terra si e o entitate solara,deci legata de propria mea identitate.Dar mai asteptam ca ai nostrii sa-si dea cu parerea,desi pana nu ne amintim singuri,nu ne prea dau nume ,doar lucruri generale.Mi s-a spus ca noi avem multe nume de-a lungul si de-a latul Universului,asa ca numele sub care sunt cunoscuta undeva nu are nici o rezonanta pentru pamanteni.Cine stie cine se ascune sub numele tau,dar vezi ca poate ti-ai lasat indicii cum mi-am lasat eu..zodia ta,care are o trasatura dominanta si aia este legata de ceea ce faci in Univers,ascendentul sau ziua din saptamana in care te-ai nascut,care poate sa-ti arate legatura ta cu o alta perte a sinelui tau sau chiar de unde vii,cifra zilei de nastere care iti poate da indicii aspra activitatii tale de dincolo,si poate chiar si numele tau,care vine de la lumina...lucia..cauta si vei gasi,iar daca ai ghicit ,vei primi confirmarea.paa scumpo!

    RăspundețiȘtergere