luni, 21 aprilie 2014

INTOARCEREA ACASA





 Astazi m-am trezit...
ma uit la chipul strain din oglinda,
in ochii caruia stau ascunsa eu
acum stiu cine sunt
in cap  aud pentru prima data vocea sinelui meu
nu mai sunt voci straine,care-mi vorbeau de pacat si de moarte...
mastile straine le-am aruncat mai departe,
sub ele e doar chipul perfect pe care-l privesc prima data
chipul meu real,frumos  si fara pata ...


noua fiinta care sunt eu 
vede intaia oara frumusetea florilor
aude vantul  printre frunze
si stralucirea vie a luminii
unde au fost toate acestea
de nu le-am stiut dinainte?

langa mine stau multimi de oameni
ei vad doar vechiul drum,doar caderea...
vom zbura asa putini spre cer
prea multi au ales iar durerea...
raman in urma parinti,
copii,prieteni dragi,frati si surori.
cu viata lor,cu alegerea lor...

noi ne ridicam aripile pentru zbor
spre cerul senin si dincolo de nori,
ei nu ne vad aripile si  nici plecarea
trambitele au sunat demult chemarea...
nu mai privim niciunul inapoi
 se -nchide in urma  cerul dupa noi
e aici,asa aproape ziua luminoasa
cand rasa ingerilor se intoarce ACASA.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu