sâmbătă, 26 aprilie 2014

ELIBERAREA DE ATASAMENTE


Ascensiunea ,cea care ne intereseaza pe toti presupune in primul rand eliberarea de atasamentele pe care le-am creat de-a lungul timpului. Aceste legaturi sunt de toate felurile,de lucruri, de statute ,de relatii de toate tipurile.Despre lucrurile care ne tin legati de aceasta dimensiune a materialului,se pot scrie tomuri intregi.Poate ti-ai construit o casa dupa ani in care ai visat la ea,ti-ai luat masina care ai vazut-o candva in vitrina unui magazin ,sau mobila care iti facea cu ochiul si este atata de frumoasa...lucruri pentru catre ai muncit din greu,pentru care ai facut sacrificii enorme si in mod normal te-ai atasat de lucrurile obtinute cu atata chin.Ei,ascensiunea presupune sa renunti la toate lucrurile materiale pentru care ai alergat atat.Acolo de unde ai venit nu ai nevoie de nimic din tot  ce ai strans pe Terra,casa pe care o ai e doar o camera de hotel ,in care  ai stat detasat in interes de serviciu.Tot ce e in ea,ramane unde este ,tu nu  ai nevoie de nici un lucru acolo unde pleci...Acum e vremea sa vezi lucrurile intr-o alta lumina,a fiintei care a avut aici un loc temporar de sedere care expira in curand.Uita-te in jur...tot ce vezi nu are nici o valoare pentru viitorul tau,pentru ca e doar balast care te trage in jos.Nu mai trebuie sa-ti faci griji de lucrurile tale,e vremea sa te detasezi de tot.Pare greu?Daca pare greu atunci nu esti pregatit sa urci inca o treapta spre cer si aceste lucruri marunte te trag in jos,te tin pe loc ca niste pietre de moara agatate de picioare.Aceasta este prima treapta a detasarii de lumea materiala. Apoi urmeaza treapta detasarii de relatiile care te tin in loc,de cele care te opresc din drum sau te trag in jos.Cei la care trebuie sa renunti sunt partenerii de viata cu care ai impartit si bune si rele,copii care au alegerile lor,departe de ale tale,membrii familiei care nu te mai inteleg ,prietenii cei mai buni sau mai indepartati...de toti cei care nu merg in sus va  trebui sa te desparti.Cum trebuie sa te desparti de ei?Fara ura,fara resentimente ca  ei nu te inteleg,fara judecati,doar cu IUBIRE si RECUNOSTINTA,pentru tot  ce au facut ca tu  sa fi astazi cine esti.Fiecare v-a aratat ce va lipseste in drumul vostru spre desavarsire,si le veti ramane vesnic recunoscatori.Pare greu?Atunci insemna ca mai aveti  ceva de invatat pentru a va intoarce in Sinele vostru inalt.Dupa ce ai urcat aceste doua trepte mai raman atasamentele fata de anumite tipare de gandire,de dogme care ti-a luat ani intregi sa le formezi,dar care sunt invechite si nu te mai reprezinta.Daca vrei sa ascensionezi,vei  lasa mintea goala ,ca a unui copil,pentru ca noile adevaruri sa aiba unde intra. Daca crezi ca sti totul depre asta la nivel teoretic,dar fara sa treci prin primele doua trepte,atunci te minti singur.Daca nimic nu te mai leaga de fostul eu,atunci esti gata sa accepti ca tu,de aici de unde esti,de fapt nu stii mare lucru si daca mintea nu mai este preocupata de nimic altceva,atunci de dincolo de val,din lumea reala,vei primi indrumare cum sa faci primii pasi in noua lume si cum sa redevi adevaratul EU.De aceste probleme ne lovim cu totii la un moment dat ,pe drumul nostru spre casa.Depinde numai de noi,daca le trecem senini,sau ne impotmolim in noroiul ultimelor atasamente.

15 comentarii:

  1. No comment! Adică o prezentare profundă şi la obiect.Laurenţiu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Laurentiu,am bagat de seama ca tot ceea ce scriu aici aparent pentru toti mi se aplica in primul rand mie,e ca si cum mi-as limpezi gandurile.Am ajuns exact in acest punct ,cu detasarea...pe masura ce trec de asta,voi descoperi noua problema cu care ma confrunt,si tot asa..

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu, voi fi atent şi voi urmări cât pot ceea ce vei scrie. Adopţi atitudini şi transmiţi mesaje A La LADY NADA, ceea ce mă face să simt că suntem pe aceeaşi lungime de undă! Respect! Laurenţiu

    RăspundețiȘtergere
  4. Lya,sincer te-ai detasat de tot si toate cate zici aici ? Te-ai detasat de sot,de Mira,de nevoi,placeri. Daca DA, felicitari si tot mai sus , acolo ajungem toti. Doamne ajuta! Paula,

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai Laurentiu,daca urmam acelasi drum,musai trecem prin aceleasi faze...oricum Sinele Superior e plin de intelepciune si adevarul e acelasi indiferent cine il spune.Probabil sunt si eu vreo Lady pe undeva!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da ,Paula.,sunt detasata...pai tu crezi ca e asa usor,gata bati din palme si nu te mai leaga nimic de nimeni...poate daca stai pustnic in varful muntelui,fara nici o tulburare,sa iti iasa din prima.Aceste roluri de aici le joc de aproape o jumatate de secol,cum crezi ca pot sa ma dezvat de pe o zi pe alta?Nu zic ca nu fac eforturi extraordinare sa ma dezleg de cei cu care am facut drumul pana aici,ca de niste calatori ajunsi la capatul calatoriei.Nu zic ca mai am sa ma detasez de multe ,pentru ca problema lucrurilor materiale e rezolvata,nu am strans averi dupa care sa plang,vicii nu am avut si nu am,sunt o fire echilibrata deci fara excese.In privinta placerilor,ale mele sunt creative,asa ca sunt de bine.In rest duc o viata destul de izolata,probabil asa mi-am ales ca sa ma pot regasi pe mine.La ce nevoi te referi?Pai inca mananc ,asta e o nevoie zinica de care nu prea am cum sa ma detasez,dar nu-mi pasa ce bag in gura,atata timp cat imi tine de foame.Inca mai simt nevoia de ceva dulce,dar in cantitati foarte mici..nu as putea manca o ciocolata intreaga nici sa ma bati.Alte nevoi nu mai am..Mai am insa un sot si doi copii,care in lumea reala nu sunt ai mei...asta e cel mai greu,detasarea de rolul de mama,si asta intelege orice mama..eu am propriii copiii in cer,deci sunt mama undeva si rolul nu-mi este strain,atata doar ca aici e un rol...

    RăspundețiȘtergere
  7. Lya,acum ceva timp postam pe un sait,ceva de genul ,,Ce bine ca iluzia se risipeste ,ca eliberez bagajele,atasamentele,ca imi vad clar nevoile mele reflectate in oglinzi si nu mai este nevoie sa-i judec ,sa incerc sa-i schimb pe ei pe cei care mi-le reflecta ...oglinzile...si ca sunt fericita ca imi recunosc dorintele ,nevoile ,placerile reflectate ,ca le accept ,ca recunosc ca sunt ale mele fara sa le mai neg,sa le alung sa le las in intuneric ,le scot la lumina si acceptandu-le ,binecuvantandu-le aceste nevoi nu ma mai apasa,am sa le observ si sa trec mai departe...Sunt libera,libera,libera si sunt fericita ca in sfarsit vad realitatea,am iesit din iluzie si plutesc deasupra tuturor,plutesc,plutesc. Doamne ,ce este mai frumos decat sa vezi ca ai reusit ca munca ta a dat rezultate,si in sfarsit esti liber ,liber ca pasarea cerului.Oare ??? ...sunt libera? Sunt echilibrata,nu mananc carne,nu beau cafea,nu consum alcool ,de bogatii materiale nu am fost atasata niciodata ,daca nu vrea sa mananc nimic...pot si asta,deci pot spune ca nu am nevoi,dorinti,placeri ...OARE asa sa fie??? Si Sinele meu Inalt mi-a aratat acum cateva zile ce nevoi ascunse am, ca nu le-si fi banuit niciodata. Tot citind pe blogul Mariei anumite comentarii,mi-a venit asa din senin o dorinta apriga,sa ajung la Templul Luminii de la Arad ,de Paste. Toate bune si frumoase, dar pentru ca nu puteam sa plec si eu si sotul de acasa ,pentru ca mama soacra este imobilizata la pat ,am hotarat sa merg eu, pentru ca era clar ca era o placere o nevoie a sufletului . Bun ma pregatesc ...gasesc si niste prieteni amatori sa ma insoteasca,deci a doua zi de Paste era plecarea...dar ce crezi tu, iubita mea surioara Lya ca se intampla ? Eee...afla ca in prima zi de Paste pe care am petrecut-o in familie,nu am vazut placere mai mare la un om de a ma avea in apropiere ca la mama soacra si chiar si la sotul meu si totul a fost frumos,perfect . Cand a fost sa plec ,nu am putut sa plec Lya ,simteam ca ii parasesc ca ii abandonez si ca nu este corect ca ii iubesc si ca imi doresc sa fiu acolo cu ei sa ma bucur de prezenta lor ,sa ma bucur de placerea lor de manca ceea ce eu le-am pregatit. Dupa, m-am intrebat... oare nu cumva a fost nevoia mea pe care am reflectat-o in ei, aceea placere de ai hrani ,de ai proteja ,ce a insemnat asta? Nu cumva a fost lispa de incredre in Sinele Inalt ca are grija de toti si toate dupa nivelul la care am ajuns fiecare.Dar dupa ce au trecut cele trei zile a aparut o alta vinovatie... am ales ce trebuie ,am ales nevoia, placerea de a fi cu ei, de ai hrani de ai proteja ,de ai vedea fericiti pe ei ...dar sufletul meu? Deci m-am intrebat...Sunt libera? A fost corecta alegerea mea? Te iubesc Lya,din tot sufletul meu! Paula. (Scuza-ma daca nu m-am facut inteleasa,TREBUIE sa-mi hranesc soacra)

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa i Lya,adevarat graiesti dar eu zic ca pana mai suntem inca aici nu te poti detasa chiar de tot,si ceva, ceva mai ramane ....daca nu partea materiala macar cea cu familia...e de munca ,asa ca face fiecare dupa puterea lui ...pentru ca nu i usor,de realizat..si pana stam aici mai folosim si partea materiala...ca asta e...L Samuel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai mai tre sa mancam,sa platim facturile,sa ne descurcam...la tine e mai simplu,fata e a ta si in lumea reala,la mine,vezi cum e...si mai e si Cry,alta dandana atasata de mine!

      Ștergere
  9. Paula,nu dependenta ta de familie te-a oprit sa mergi la Arad, ci Sinele tau Inalt..Paula ,mie perechea celesta mi-a spus,cand m-am gandit sa merg la Arad ,ca va face ORICE ca sa ma impiedice,ca acolo spiritualitatea e deja dogma,ca fiintele alea ,in loc sa dea lumina,isi folosesc cunoasterea sa faca profituri pentru ei..s-ar putea sa fie din cealalta tabara,care mai face oamenii sa creada ca ei nu sunt in stare sa ajunga singuri la Dumnezeu..un fel de balci pentru fraieri.Asta e parerea celor de sus..e alegerea ta ce sa faci.Cei care s-au dus acolo s-au vindecat prin propria forta,pe care o aveau dar nu stiau!Acum tu fa ce crezi,eu te-am lamurit...

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna, draga centrala electrica! Citind ce ai postat mi/am adus aminte de un vis in care eram cu tatal meu, care trecut in lumina de 2 ani. Eram cu el si mama, care e inca langa mine.
    Eram intr/o incapere mica si urcam pe verticala pe o gaura ca intr/un fel de pod de la un etaj la altul. Mama a disparut usor pe usita aceea la etj. 5. Eu eram cu tata langa mine, ma urcasem pe o masuta inalta si ma chinuiam sa o urmez pe mama prin usa aceea din tavan dar nu puteam , aveam mainile ocupate cu niste sacose imense, albe in care parea ca am ceva ff usor, ca niste perne, o pilota ceva... erau usoare dar fff voluminoase, tata era langa mine si ma tot impingea sa urc, eu cocotata pe masa aceea cu mainile ocupate si/i tot spuneam tatalui meu ca nu pot sa ajung, ca am mainile ocupate, si nu lasam nicicum din mana chestiile alea... si tot spuneam ca ma odihnesc putin apoi am sa reusesc...M/am trezit asa de bulversata... bagajele erau usoare... dar erau....ce sa zic... imi iubesc fetele ff mult, si am si un sot fata de care ma simt responsabila sa/l dadacesc ca sigur alta care sa/i suporte fitele nu mai gaseste...asa pe material...nu am atasamente...oricum, postarea ta m/a trimis in trecutul apropiat (cateva luni). Si totusi sper ca m/am mai schimbat putin ....Pup, entitate fff luminoasa! KIM.

    RăspundețiȘtergere
  11. Singura ti-ai dat seama ca bagajele alea oricat de usoare te impiedica in drumul tau spre cer...Posibil ca fetele,mai ales din generatiile astea noi,sa mearga pe acelasi drum cu tine,dar sotul fata de care te simti responsabila...asta e o scuza nobila ca sa stai cu el...ascunde de fapt o dependenta,posibil karmica,daca simti ca a fost o legatura karmica...sau un atasamant emotional puternic...o forma de dependenta oarecare.Spre deosebire de tine,eu am doi copiii care nu sunt ai mei,si un sot care va face orice sa ma tina langa el,chiar daca eu nu mai vreau..in situatia asata am mai fost de cateva ori si ajung iar,daca vreau sa ma eliberez.S-ar putea ca in cazul nostru solutia sa nu fie o separare efectiva ci o dizolvare a atasamantului,daca el merge pe alt drum,cu recunostinta pentru tot ce a facut sau am invatat si cu iubire,fara judecata sau ranchiuna.Nimeni nu a spus ca va fi usor,deci succes.Cand te vei elibera,visurile o sa-ti spuna asta...

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna dimineata Lya...scuza-ma ca am disparut brusc,am fost plecata un timp.Te rog lamureste-ma si pe mine cum este cu dizolvarea atasamentelor ? Cred ca situatia noastra se aseamana. Paula.

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca vrei sa incepi cu ceva practic,ca sa faci primul pas,cauta pe net despre taierea cordoanelor energetice intre oameni.Tot ce te tine legata de cei din jur,se va desprinde.E un film pe youtube.ii zice''Taierea legaturilor energetice intre oameni''.Fa cum zice acolo.Mai era ceva cu desfacerea corzilor eterice cu ajutorul Arhanghelului Mihail,cel care le reteaza cu sabia.Cauta,vedem dupa consecintele.Cei de langa noi vor alege ei,daca sa stea cu noi mai departe,nu vor fi obligati prin aceste corzi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc Lya,Doamne ajuta! Paula.

    RăspundețiȘtergere